دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

جاب

ده روزی هست تو یه شرکت به عنوان مدیر فروش مشغول به کار شدم ! خیلی هم یهویی شد .. روز اولی که رفتم سرکار انقدر همه چیز خورد تو ذوقم که وقتی بعد از ظهر از شرکت بیرون اومدم بغض تو گلوم داشت خفم میکرد .. هعی به خودم می گفتم الی این بود چیزی که می خواستی ؟؟ جوابم نه بود و نه ! یکم که ارومتر شدم و با خودم که فکر کردم دیدم نمیشه ! بالاخره باید از یه جایی شروع کرد ! باید خاک خورد .. سخته ولی باید صبور باشم تا این دوره بگذره .. باید تا می تونم تجربه کسب کنم تا بتونم یه موقعیت بهتر پیدا کنم .. شبش اومدم خونه و ایران تلنتمو آپدیت کردم .. بهتر بودم .. ولی هنوزم بعد از ده روز هر روز صبح به جای اینکه چیزایی رو که قرار به دست بیارم برای خودم لیست کنم ، چیزایی رو که دارم تو این تایم از دست میدم لیست می کنم ! میدونم اشتباه و امیدوارم هر چی زودتر دلخوش شم به کارم ...
نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک شنبه 21 آذر 1394 ساعت 00:32

http://s4.picofile.com/file/8168505334/01_Sami_Yusuf_Pearl.mp3.html

آیا پیغام من به دستت رسید؟؟؟؟
مرسیییییییییی بلامیسر بابت این آهنگ

صادق چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 09:20

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
.
.
شاید که چو وا بینی خیر تو در آن باشد

شروع کارها معمولا سخته و مطابق انتظار نیست اما بهش به عنوان پله ی ترقی نگاه کن و سعی کن هر روز چیزای جدیدی یاد بگیری.موفق باشی.موفق...

آمین ..
منم هنوز باهاش کنار نیومدم.. بهش عادت کردما .. اما هیچ هیجانی بابتش ندارم .. فقط دارم سعی می کنم تو این تایم هم تجربه به دست بیارم هم دانش و تواناییامو بیشتر کنم .. هر چند که واقعا سخته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.