دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

پاییز دوست داشتنی

پاییزتون مبارک
چند بار اومدم و نوشتم اما نمیدونم چرا اصلا آپدیت نمی شد..

امسال در کنار همه ی بد اووردنام و ناراحتی هایی که اصلا هم کم نبود ۹۵ دوسا داشتنی من بوده تا الان .. بخاطر حس زنده بودنی که داشتم! بخاطر تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشتمشون و روزای خوبی که داشتم از خدا ممنونم..

با عروس درددل می کردم می گفت: چیزی که تو رو نکشه بزرگترت می کنه. راست هم می گفت..

خوب

خبر اینکه ساعت کاری من از ۹ ساعت در روز رسید به ۵ ساعت. امروز دومین روز نیو جاب استایل بندست و هنوز نتونستم برای این تایم اضافه برنامه ای بریزم! از صبح بیدار شدم و فقط دور خودم می چرخم.

اما به زودی این هم سپری میشه.

و اینکه این روزا آی ام سوییمر.. بله شنا می کنیم و حظ وافر می بریم تو این دود و دم تهران!

دلتنگ شهر دوست داشتنیم و آدمای دوست داشتنی ترشم .. معنای واقعی محبت رو من از این آدما یاد گرفتم. و الا خیلی قبل تر از این قلب ما تو این شهر دود گرفته سیاه و سنگی شده بود..

خوب بودن رو به هم هدیه بدیم .. تمام خواسته ی من از آدمای دور و برم همینه!

+پیشنهاد هفته:
+ کتاب هنر شفاف اندیشیدن-رولف دوبلی

+موسیقی: عشق دور - سیامک عباسی

نظرات 1 + ارسال نظر
قلم بدست سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 11:27 http://kuzeh.blogfa.com

سیامکو خیلی دوس دارم
اون ضرب المثل که دوستتون گفتن مال انگلیسیاست...میگن هر چی تو رو نکشه قوی ترت میکنه...
بابت کسر تایم کار خیلی خوشالم براتون
چقد جم بستم.البته خوبه خب گاهی.
بوددوئم برم.
:)

خوشحالم هنوز گذرتون به این طرفا میفته،
ما هم شما رو خیلی دوست داریم!
منو که جمع نبندید خب!منما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.