دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

به چه کس گویم ؟ شده روز من ، چو شب تارم

به خاطر خودت می‌گویم
که سردت نشود
که دلت نلرزد
که ترس برت ندارد
که دستت خالی نماند
به خاطر خودت می‌گویم دوستم داشته باش
که در سالن انتظار بلیط سینما را صدبار نخوانی که سرت را گرم کرده باشی
که در اتوبوس راحت بخوابی و نترسی ایستگاه را جا بمانی
که اس ام اس ساده رسیدم، بخواب، دلت را خوش کند
که در مهمانی کسی ناگهان پشت گردنت را ببوسد
که بتوانی راحت شعر سیدعلی صالحی را کنار دفترت بنویسی
که ترست بریزد و تو هم شعر بنویسی
که ترست بریزد و در کوچه برقصی
که عصر جمعه دستت برود به من زنگ بزنی
به خاطر خودت می‌گویم
دوستم داشته باش
که ادبیات بی استفاده نماند
و شعرهای عاشقانه به کاری بیاید
به خاطر خودت می‌گویم
دوستم داشته باش
بی دوست داشتن تو که نمی‌شود
دوستم داشته باش لطفا
دوستم داشته باش تا از این سطور سطحی گذر کنیم
و به ادبیات برسیم
وگرنه من که سرم شلوغ است و
کاری به این کارها ندارم

"پوریا عالمی"

نظرات 3 + ارسال نظر
جیرجیرک دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 17:17

american sniper-2014
boyhood-2014
gone girl 2014
in your eyes 2014
interstellar 2014 حتما ببین
the best offer 2013 حتتتتتتتتتمااااا ببین .
the call 2013
the girl with the dragon tattoo 2011

مرسی مهربون.. حتما میگیرم و میبینم و نظرم رو بهت می گم .. مرسی که وقت گذاشتی برام

جیرجیرک شنبه 25 مهر 1394 ساعت 13:06

والا نمیدونم دلیلش چیه ... خودم یه بار از بیان خارج شدم برا خودم نظر گذاشتم ثبت شد . ببین آدرس وبلاگتو وارد نکن . نمیونم چشه والا ..

بله درسته تنبلی خوب نیست . ولی میتونن به من بگن تنبل نه بی معرفت یا بی احساس یا اینجور کلمه ها ...

بله بله چراغا رو خاموش کنیم . رو تی وی گنده ببینیم . در ضمن کولرم بذاریم رو 24 تا گردن بریم زیر پتو با چای لطفا !
درازکش !

من حتی بیان هم ثبت نام کردم که بشه ولی وقتی دکمه ی ثبت نظر رو می زنم میره تو صفحه ی بلاگ!
حق داری .. منم نمیزارمش به حساب بی معرفتی !
موافقتم!می گم من خیلیل وقته فیلم ندیدم ! قبلا خیلی سریال می دیدم که چون خیلی وقت گیر بود ترک عادت کردم ! بیا برای شروع یکی دو تا فیلم خوب بهم معرفی کنم لطفا!

جیرجیرک جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:12

ای جان
که ادبیات بی استفاده نماند
و شعرهای عاشقانه به کاری بیاید

من هنوزم نمی تونم برات کامنت بزارم ..
راجع به پست آخرت .. دیشب داشتم به همین موضوع فکر می کردم .. میدونی وقتی تو یه رابطه ی دوستانه یکی از طرفین تنبلی می کنی ، طبیعی که اون یکی فکر کنه .. این فقط اونه که به این رابطه نیاز داره و بعد از مدتی اگه نباشه ... برای تو خیلی فرقی نمی کنه .. منم خیلی تنبلم .. یا شاید بهتر بگم تنبل بودم .. الان سعی می کنم اینجوری نباشه .. حس خوبی به طرف القا نمیشه ..
راجع به پست یکی مونده به آخرت .. یکی از چیزایی که می خوام اینه که یه بار بشینیم با هم یه فیلم خوب به انتخاب خودت ببینیم ! مطمئنم که خیلی می چسبه !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.