دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

گیفت نامه

همین دیشب بود که داشتم برای مستر "م" غر میزدم که دلم کادو می خواد ! صحبت سورپرایز بابااینا شد .. گفت فکر کردم یکی این حالو به خودت داده .. گفتم نه بابا ! می دونی چند وقته دلم کادو می خواد .. کادوی بی مناسب .. یهویی.. سورپرایزی.. ولی خبری نیست !!! البته قبل ترش هم برای خواهرک غر زده بودم که کادو می خوام !
این شد که امروز یه کادوی خیلی خوب گرفتم از خواهرک .. آلبوم ماه و ماهی .. دوست دارم کارای آقای حجت اشرف زاده رو .. روحم تغذیه شد اصلن !

کلا که من خیلی وقتایی که حالم خوب نیست خودمو می برم شهر کتاب .. کتاب کادو می خریم .. همیشه هم سعی کردم حتی اگه شده یه هدیه ی خیلی کوچیک، اما بی مناسبت دیگه برای دوستان و اطرافیان بخرم !! از بس که هدیه گرفتن حال منو خوب می کنه فکر می کنم بقیه هم همینطورن .. امتحان کنید شما هم .. این خوشی کوچیکو از دور و بریاتون نگیرید :)

مهم نوشت : جیرجیرک چرا نمی تونم برات کامنت بزارم ؟؟؟ پیلیز هلپ می

نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک جمعه 17 مهر 1394 ساعت 01:04

عههه خدا بد نده
چی شده ؟ الان حالشون خوبه ؟ ایشالا هر چه زودتر کامل خوب شن . خیلی ناراحت شدم . مواظبشون باشین :(

سلامت باشی عزیزم !
اونجا که بودن اومده سوار ماشین شه نمیدونم چی شده که این اتفاق افتاده ! حالا فردا دوباره می برمشون پیش دکتر خودش

جیرجیرک جمعه 17 مهر 1394 ساعت 01:00

من معمولا به انسان های انگشت شماری کادو میدم ولی خیلی خوشحالم که اینجوریم . چون برای همین تعداد کم واقعا وقت میذارم و فکر میکنم و با دقت و خیلی فکر انتخاب میکنم و حینش خیلی هم لذت میبرم . یه ادمایی هم هستن خودشون کادوشونو تعیین میکنن مثلا از پشت یه ویترین رد میشم یه چیزیو میبینم میگم این مال فلانیه این برای خود خود فلانی ساخته شده و میخرم و میدم بهش ...
آقااا نمیدونم چرا نمیتونی
چه جوری کمک کنم ؟ ینی چه جوری نمیشه نظر گذاشت ؟

این برای منم چند باری پیش اومده .. که مثلا یه چیزی به چشمم اومده و همون موقع گفتم این واسه فلانیه !!
نظر رو که می نویسم ثبت نمیشه بر می گرده سفحه ی اصلی بلاگ:(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.