دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

Ne Me Quitte Pass

غرق شدم تو موزیک فرانسه .. میقه متیو که عالی .. 

+فرصت بشه حتما چندتاشو براتون آپلود می کنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:31

یه عالمه نوشتم برات ولی پاکش کردم
فقط اینکه من ناتوانم از اینکه برات یه کامنت خوب بنویسم که کمکت کنه چون خودم "تک تک" کلماتیم که در مورد خودت نوشتی . نمیدونم ...
واقعا نمیدونم چی بگم ...
فقط امیدوارم شوما بتونی "خودتو" تو این وضعیت حفظ کنی . من نتونستم . شاید معنی جمله مو متوجه نشده باشی ولی پاکش نمیکنم شایدم متوجه شده باشی .

هیچی نمی تونم بگم جیرجیرک ..

جیرجیرک جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:55 http://jirjirnameh.blog.ir

بیبی من وبلاگ ساختم

چقدر خوب و عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.