دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

سورپرایززززززز

دو شنبه که من در شهر باران بودم .. دوست خیلی خیلی عزیز و محترممم بهم مسج داد و از من آدرس پستی خواست که براشون فرستادم بعدشم چند بار تماس گرفتن که هعی نشد صحبت کنیم تا چهارشنبه ظهر .. که منوووو کلی سورپرایزم کردن و ازم خواستن برم از دیجی کالا یه هندزفری انتخاب کنم که قرار هدیه ای باشه از طرف ایشون .. اما من چون نت نداشتم نشد تا دیشب که دوباره مسیج دادن که یادآوری کنن سرچ کنم و من بعد از کلی تعارف عخشموو انتخاب کرد و امروزم به دستم رسیدددد..

یعنی من عاشق داشتن یه همچین دوستاییم .. الان من و علی زندوکیل با هندزفری جدید در خدمتتونیم .. تازه به عخش دیرینمم که داشتن یه هندزفری رنگی بود رسیدمممممممم..

من از همین تریبون می بوسمتون و ازت خیلی خیلی ممنونممم ... باشد که راهی برای جبرانش بیابم آقای سروش جانم

این عکسا هم اختصاصی برای شماست:






و نتیجه ای که من از دیجی کالا و سرچ برای هندز فری گرفتم .. دیدن هندزفری با قیمت بالای سیصد چهارصد تومن بودم .. خوداییش فکر نمی کردم بالای صد تومن باشه .. حتی بهترینش:))))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.