دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

وقتی اینجوری راضی تری ..

ساعت چهار چایی دم کردم الان تازه فرصت شد یه لیوان چایی برای خودم بریزم و بیام ولو شم ...

وسط درس خوندن یه نگاه به دور و برم کردم و مث مامانا گفتم بهتره بلند شم بشور و بساب ... 

خونه ی رشت شش تا پنجره داره کوچیکم نیستن .. دیگه فقط فرصت شد پرده ی سه تا شو بشورم و پنجره هاشو تمیز کنم ...

کل خونه رو برق انداختم .. دو تا اتاق خوابا .. حال و آشپزخونه ... اصن بووووی مواد شوینده داره بهم آرامش میده ... 


نظرات 1 + ارسال نظر
جیرجیرک سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 20:14

اووووففففف تمیزی . اصن یکی از چیزایی که به آدم امید به زندگی میده همین بوی مواد شوینده ست .
چققد خوبه تمیزی . انواع و اقسام تمیزی اصلا !

صد در صد :)))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.