دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

خاله زنکی

بیاید یکمم حرفای خاله زنکی بزنیم ...

من همیشه میگفتم این عروس بازی که میگن خیلی بی معنی .. شنیدین دیگه حتما !! حالا من خودم چند تا چشمشو دیده بودما .. ولی خوب همیشه میگفتم از عمد نیست .. همیشه هم همه رو به آرامش دعوت می کردم ..

ولی دیشب زن داداشه یه کاری کرد که چشام در حددد بشقاب پلوخوری گرد شده بود ..

خب آخه چرا عزیز من ؟؟؟ از پدر و مادر من جز محبت چی دیدی ؟؟ جز این که همیشه جات رو چشمشون بود ؟؟

جیگرم آتیش گرفت دیشب صورت سرخ بابا رو دیدم .. گریه های امروز مامان رو ... 

نکنید عروسای عزیز .. آتیش تو زندگی کسی نندازید .. جواب احترام و محبت رو اینجوری ندید .. خراب کردن بقیه هیچ جایگاه بالایی به کسی نداده تا حالا .. اگرم بوده موقت بوده ..


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.