دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

در هم و بر هم

دیدید بعد از بارون شیشه ی ماشین چجوری لک میشه ؟؟ باز اون یه برف پاک کن داره که تمیزش کنه !! یکی بیاد به داد این عینک ما برسه !!!

هعی گفتم میام تعطیلات بین دو ترم میرم دکتر و عمل می کنم ولی اصلن فرصت یا صحیح ترش حس و حال دکتر رفتن یافتیده نشد ... نه اینکه خیلی هم بهم میاد .. زیاد راغب نیستم عمل کنم :دی 

کم کم آف ها داره شروع میشه و دل ما اندکی شاد میشه ! البته هر اووف شدنی هم اآف نیستا ولی بعضی وقتا واقعا خوبه !

آقا من در نابود کردن شلوار و کفش ید طولایی دارم  .. کفشای مناسب این فصلم دو جفتش شمال بود یه جفتشم اینجا که همین چند روز پیش زدم نابودش کردم ! باز خوبه شماره ی پای من و مامان یکی .. البته کاش سلیقمونم تو انتخاب کفش یکی بود .. وگرنه بی کفش می موندم :دی 

خلاصه که همین پنج شنبه رفتم دادم اونو درستش کنن یکی دیگه هم خریدم که بی کفش نمونم ! از اون خریدای رفع نیاز فقط ! که اصلن دوسش ندارم .. یعنی جیبمونو نگاه کردیم و خریدیم ! اصن یه وضی شده این شب عیدی ...

راستی چه زود داره میشه شب عیدا ..

خدا به پول بزرگترا برکت بده که عیدی های رسیده به دست ما هم زیاد تر از قبل بشه :)))))))))))))


نظرات 1 + ارسال نظر
جیرجیرک چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:22

آره خداییش منم پول لازمم
کاش خوب عیدی بدن
راستش من اصلا از عیدی گرفتن خوشم نمیاد . دوست دارم خودم عیدی بدم حتی ولی عیدی نگیرم اصن بهم برمیخوره
ولی استثنائا این حسم شامل امسال نمیشه چون شدیدا میخوام اون پولا رو و نیازشون دارم .

اصن از اون کم در آمد تا اون خیلی درآمد درو و برمم پول لازمن .. چرا اینجوری شده واقعا ؟؟؟
پس ایشالله زودترم عید شه جیرجیرک:دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.