دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

ریپیت

-مرغ سحر با صدای همایون شجریان

-ماه و ماهی با صدای حجت اشرف زاده 

-با من بی کس تنها شده یارا ، تو بمان با صدای علی جهاندار 

-چونی بی من با صدای همایون شجریان

-از من بگذر با صدای علیرضا قربانی


نظرات 1 + ارسال نظر
جیرجیرک چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:24

چه سلیقه ی اصیل و خفنی دارید شما خانوم .
فک کن مثلا من به جا این لیست چی مینویسم ؟ اصن در برابر این سلیقه ی شما روم نمیشه بگم ، میدونی ؟

خاااانوم !
من هم سنتی گوش میدم ، هم بقیه سبک ها رو ... فقط مدتی با سنتی بیشتر حال میکنم !
سلیقه ی شما هم یه چند تاییشو تو وبلاگت دیدم که عالی بود ! شکسته نفسی نفرمایید ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.