دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

وایبریسم

دو تا امتحان آسونا رو سپری کردیم ! خدا به داد ما برسه با 4 تا امتحان سخت باقیمونده ! 

من کلا دختری نیستم که برای پسرا زیاد قیافه بگیرم .. توی یونی دوستای خوبی هم پیدا کردم از قضا ! بخاطر همین با هم راحتیم و با حفظ حد و حریم هم کلی خوشیم و میگیم و میخندیم .. ولی امان از وقتی که توی این جمعای دوستانه یکی قاطی کنه و حرفای بی ربط بزنه ! خب یکی نیست بگه بیشعور اگه بین ما چیزی بود چرا تو جمع ؟؟؟ خصوصی حرفامونو میزنیم ! 

اینه که دیشب یکی از همکلاسی های قشنگمون .. قشنگ حال منو گرفت و دلجویی هیچ کس دیگه ای حال منو جا نیوورد !

امروز هر جوری خواستم سر امتحان از دستش در برم نشد ! گیرم انداخت و ازم معذرت خواهی کرد .. هر چند دیگه منم ازش ناراحت نیستم !

الان بیشتر از خودم ناراحتم .. همش میگم لابد رفتار من اینجوری بوده .. یعنی من کاری کردم که اون به خودش اجازه زدن این حرفو داد ! کی یاد بگیر%:8.9D9� با این جماعت چجوری برخورد کنیم خدا می دونه !

منم یکم بعد اون حرف بدون این که چیزی بگم گروهو لیو کردم ! هر چی بچه ها اصرار کردن هم قبول نکردم دوباره جوین شم .. بنظر من آدم وقتی تو جمع های اینجوریه باید جنبه ی حرفایی که زده میشه رو داشته باشه .. جنیه ی منم همینقدر بود .. وقتی جنبه ی حرفای درشت اینجوری رو ندارم بهتره تو اون جمع نباشم تا دلخوری هم پیش نیاد ! 


نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 09:53

ببخشید کامنتاى من نمیرسه ؟

بنده شرمنده ی روی ماهتم رسما ! می رسه

جیجیرک چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 22:21 http://paskang.blogfa.com

سلام الهه جون . خیلی ممنون از کامنت پر از مهربونیت . تو چقد لحنت مهربون و لطیفه آخه !
نه من خوبم . یعنی خوب نبودم ولی خودم خودمو خوب کردم . گاهی پیش میاد دیگه سختی همیشه هست . واسه من که یه خورده ضعیفم یه کم سختی بیشتر فشار میاره .
آره آقای قلم به دست و وبلاگشون که آره ولی ببخشیدا اصلش خودت بودی که اول قدمو برداشتی گفتی آدرس وبلاگتو بده مگه نه !؟
خلاصه که منم خیلی از آشنایی با این وبلاگ و این الهه خانوم خوشبختم . من الان این یه صفحه رو کامل خوندم بذار امتحانامونو بدیم دو تامون رها و با خیال راحت بیام بخونمت بیشتر و بیشتر نظر بدم .
الان جا داره اینجا بگم من در برابر شما و امثال شما که وایبر و واتس آپ و بقیه ابزار چت دارن و توشم اکتیون لنگ میندازم چون واقعا من نمیدونم چه جوری اینا تمرکز شما رو برا درس به هم نمیزنن من خیلییییییییی بی جنبه م از این نظر .
خلاصه تو هم موفق باشی .

منم منتظرم امتحانا تموم شه یه دل سیر بیام بخونمت
همچنین عزیزم ..
خب عزیزم آدم یه مدت که داشته باششون عادی میشن ! مثلا همین من قبلا ها که اینترنت دایال آپ داشتم تاکید داشتم هر نیم ساعت وبلاگ و میل و همه چی حتی فیس بوکم چک کنم ...
ولی الان یهو میبینی من جز وقتی منتظرم یه ایمیل ضروریم سمتشم نمیرم !
بنظر من که اینطوری ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.