دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

اخمخن بخدا !

یعنی من اصلا درک نمیکنم این استادای بی شعوروووووو !

زل زده تو چشمای من هر چی از دهنش در اومده به تهرانیا گفته (البته نمیدونست من تهرانم) فرضا که هیچ تهرانیی سر کلاس نبود !! اصن این درسته آآآآآآآآآآخه ؟؟؟ بابا شونصد سالت شده آخه ! این همه عقده رو کجای دلت جا دادی ؟؟؟؟؟؟

من که دیدم حرف زدن و جواب دادن به یه همچین آدم کم شعوری بی فایدس سکوت کردم ! نگاه همه بچه ها به من بود !
تهرانیا دزدن ! تهرانیا مفت خورن ! و هزار و یک شر و ور دیگه ...

باز هم به شعور یکی از پسرای همکلاسیم که دید من خیلی داغ کردم یکم از تهرانیا حمایت کرد !

ناراحتم از اینکه جوابشو ندادم ......

نظرات 1 + ارسال نظر
قلم بدست یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 11:42 http://poshtdivar.blogfa.com

هیچ انسان عاقلی در هیچ کجای جهان بخاطر پارس کردنهای یک سگ ولگرد زمان گرانبهای خود را تلف نمیکند..!
شما همان انسان عاقلید.
:)

چه حرف قشنگی :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.