دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دلم آشوبه

آره خب ! کی دل من آشوب نبوده !؟

خب دروغ چرا ! من الان حسودیمه که اینقدر تنهام ! از اون ورم دلم اینقدر خر که هیشکی دیگه رو جز اون نمیخواد و دست رد به سینه ی همه میزنه !!!! 

دوست داشتم منم مث امروز هم خونه ایم از صبح دغدغه ی چی پوشیدن داشتم ! دلم میخواست هی آرایش میکردم و هی ایراد میگرفتم ازش ! دلم میخواست اینقدر ذوق دیدنشو داشتم که نمیتونستم از چند روز قبلش هیچ کاری کنم ! بعد هی آهنگ میزاشتم سرخوشانه جلو آینه برای خودم قر میدادم و موهامو افشون میکردم !!!! نه اینکه الان اینکارو نکنما ! نمیشه دختر باشی و از این کارا نکنی که ... ولی خب .. فرق میکنن با هم !

بعد من همه ی این روزا رو غصمه که اون اخمخ احتمالا الان دیگه منو یادشم نمیاد !

میدونم لوس بازی ولی دلم غصشه !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.