دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

جواب رد به این قلب گرفتارم نده !

آخ آخ ..

بعضی وقتا به شدت دلم میخواد یکی فقط از یه نگاه به چشمام بفهمه چمه و الان دلم چی میخواد ! خوشحالم یا غمگین ! اصن من کلا آدمیم که خیلی دلم نمیخواد از حالات درونیم حرف بزنم ! دوست دارم طرفم حالا هر کسی که هست ها دوستم ، پدرم ، مادرم یا هر کی خودش بفهمه ! ولی اصولا این اتفاق خیلی خیلی کم میفته !

غیر از این که من آدم دائم الحیضی (با عرض پوزش) شدم ، آدم دائم البغضی هم شدم ! و نمیدونم آیا این دو تا به هم ربط داره یا نه !!؟ 

امروز از یونی که اومدم دلم هیشکیو نمیخواست .. اومدم تو اتاق ، پرده ها رو کشیدم ، درم بستم و فولدر قدیمی رو پلی کردم  و پناه بردم به کنج اتاق ! سرمو تکیه داده بودم به دیوار و نمیدونم به چی داشتم فکر میکردم ! چند دقیقه بعدش ولی من از این لذت محروم بودم .. چون مجبور بودم دو تا دوست همخونه ای رو قانع کنم که الان واقعا افسرده نیستم و این شرایط برای حالم خیلی هم خوب و مناسبه ! البته که موفق نشدم ..

دلتون نخواد فولداری موزیک یه دوستو از رو لپ تاپش سرقت کردم و چه فولدرایییییی .. آآآآآآآآآخ که اینقدر حالمو خوب میکنه وقتی بهشون گوش میدم ! چقدر این آهنگای قدیمی همیشه خوبن ! هم برا دنس هم برا گریه :))

فقط یه موضوعی که من هنوز نفهمیدم اینه که چجوری این ترانه های سوزناکشونو با ملودی های شاد میخوندن ؟؟؟؟ خب چیه مگه برام سوال پیش اومده !

مثلا همینی که الان داره پخش میشه !

"مثل تموم عالم حال منم خرابه خرابه خرابه ...."


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.