دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

خسته از دست روزگار ..

"ما زن ها رسم خوبی داریم. زمانه که سخت می گیرد شروع می کنیم به کوتاه کردن ناخن‌ها، موها، حرف ها و رابطه ها!"

ویرجینیا وولف، خاطرات خانه ییلاقی

حالا من قیچی برداشته ام و افتاده ام به جان روزهایم .. به جان حرفای نگفته ام .. بغض های فرو خورده ام .. 

دلم میخواد در آغوش دوست ترین فرد زندگیم بی صدا اشک بریزم بدون اینکه بخوام دلیلشو توضیح بدم ... از اون وقتایی که میدونم هیچی جز گریه حالمو خوب نمیکنه ! اما امان از قلب و روحی که خودم با دستای خودم منجمدشون کردم ! قد آدمای ماتم زده ای که دلتنگ خنده ان ، دلتنگ گریه ام .. 

جای پاهایت اینجا روی قلب من مونده ، مثل چاله چوله های روی ماه ، چاله های کوچولویی که اگه هزار نفر دیگه هم پا روش بزارن پر نمیشن .. 

"تو نه تکرار میشی ، نه فراموش"

متنفرم از روزایی که یاد تو هیچ جایگزینی نداره .. 

+باران تویی ...چارتار دوست داشتنی