دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

لعنتی ..

خب آخه چرا اینجورین بعضی از آدما ؟؟؟ چرا زده میکنن آدمو و و و ؟؟ 

دیشب شنیدیم مادر یکی از همکلاسی های قدیمیم فوت شده .. خبر داشتم که مریضه .. بعد شنیدم تو کماست .. خیلی ناراحت شدم دیشب .. منو دو تا از دوستای دیگه قرار شد که برای مراسم خاکسپاری بریم .. بخاطر دوستمون .. 

پدر این دوست من روحانی هستش و خونواده ی خیلی مومنی هستن ... 

دم مسجد وایساده بودیم یه خانمی اومد هر چی دلش خواست به ما گفت و رفت .. که چرا این ریختی اومدید اینجا .. این خونواده آبرو دارن .. هیچی نگفتیم ، یکی از دوستامون که خودشم محجبست اومد یه دور دیگه گیر داد به ما .. گیر داد به ما نه با لحن خوب و مودبانه ها ، نه ! با یه لحن طلبکارانه ... 

عزیزم من حجابمو رعایت کنم که تو نون به نرخ روز بخوری ؟؟؟ مگه من که به حجاب اعتقادی ندارم میام چادرتو از سرت بکشم؟اونوقت  تو با هر لحنی که دلت میخواد میای هر چی دوست داری میگی ؟! آآآآآآآآآخه چرا اینقدر بی شعور شدن مردم ؟؟؟ ناراحتی خودتو ول کردی گیر دادی به حجاب من ؟؟ من اگه گناه میکنم ، وقتی هم مردم تو قبر خودم میخوابم ، عذابم اگه قرار بکشم خودم میکشم نه تو ! 
لازم نیست ظاهرتونو بپوشونید ... یکم هم آدم باشید خب ! یادمه اولین فیلم +18 رو این دوست عزیز ما رو جمع کرد خونشون بهمون نشون داد ، اونوقت میای واسه من جانماز آب می کشی ؟؟؟ فقط اینا خدا رو می شناسن .. اینا که تو ظاهر آدم خوبه ان .. اونوقت تو زندگیشون که میری میبینی دیگه کسی نمونده که حقشو نخورده باشن .. 

خدا رو شکر میکنم که هر چی هستم ، ظاهر و باطنم یکیه .. واسه کسی نقش بازی نمی کنم ! اینقدرم شعورمون می رسه که بنده ی خدا رو با هر اعتقاد و دینی که داره بهش احترام بزاریم ! انسانیت مهمه .. کاش بفهمن اینو !

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 21:03

نمایشگاه کتاب.محل دائمی نمایشگاه های رشت.جاده تهران.
فکر کنم تا بیستودوم باشه.

الان تو سایت یونی دیدم .. مرسی بابت اطلاع رسانی

صادق شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:04

با این مشخصاتی که شما میگی، اون مرحومه راحت شد!!!!
البته که شوخی بود، خدا ان شاالله بیامرزدش و به بازماندگان عقل سلیم عنایت فرماید.شما هم اجرتونو بردین دیگه.مهم نفس عمل بود که انجام شد،، اعمال رو با نیات میسنجند...
ان شاالله هم که زلزله نمیاد.امروز که رشت بودم خبری از زلزله نبود. یعنی ندیدمش که اونوری بیاد.فقط حیف که از کنار نمایشگاه کتاب گذشتم و نمیدونستم که شروع شده.

خوش باشی...

ممنون .. خب من اصن توقع همچین برخوردی رو نداشتم خب ..
یه جا قایم شده که ندیدیش شما ...
نمایشگاه کتاب ؟؟؟ کجااا ؟؟؟

قلم بدست پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 19:09 http://poshtdivar.blogfa.com

خداوند رحمت کنه و ببخشه روح عزیز تازه درگذشته رو...از طرف بنده هم اگر ارتباطی داشتید عرض تسلیت برسونید خدمت خانواده شون...
تقدیم به روح متوفی و تمام درگذشتگان:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....

مرسی قلم به دست .. خدا مادر شما رو هم رحمت کنه .. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.