دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

موسیقی

هی گفتم شوفاژا رو باز کنید ، سرد .. هیشکی به من اهمیت نداد ! الان خوب شد سرما خوردم ؟؟؟ :(( 
کنسرت کیتارو هم تموم شدددددد ! ظاهرا کنسرت دیروز لغو شده ولی 23 اجرا شد .. یعنی حالا حالا حسرت نرفتنشو دارما ! 

من از مسئولین عاجزانه درخواست میکنم ادل جون ، جیمز بلانت عزیز و لیدی گاگا رو هم در برنامه ی آتی خودشون قرار بدن .. 

آلبوم دنگ شو هم که اوووووووووومد بریم حالشوووو ببریم جمیعا !

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 23:32

کیتارو که فوق العادست اما حیف شد که نرفتی و نرفتم و نرفتند!!!!
ادل هم هستم، البته بیشتر به خاطر ست فایرش
سرما هم خوردنیه دیگه، یکی باید میخوردش، حالا کی بهتر از شما
ولی امید که زود خوب شی و این دوستانی که اسمشونو بردی(خصوصا آخریش که حتما باید بیاد) رو بزودی ملاقات کنی...
حالا اگه دیدی زیاد اصرار کردن شما برای دیدنشون برید

واقعنی ها .. کلی غصه خوردم ولی من مطمئنم بازم میاد !
ادل عالیه !
تا حالا از این جنبه بهش نگاه نکرده بودم ! واقعا کی بهتر از من ؟؟؟
ممنوننننننننننننن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.