دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

بعضی از آدما قد یه شوخی بد ، تلخن !

بی اعتمادی حس خیلی بدی ها ! مخصوصا اگه نسبت به یکی از عزیزانت باشه .. از وقتی یادمه این مشکل من بوده با آبجی بزرگه .. هیچ وقت نتونستم به هیچ حرفیش اعتماد کنم .. حتی ساده ترین چیزایی که یه آدم روزانه میتونه به زبون بیاره .. بار ها سعی کردم این حس بد رو عوضش کنم و مثبت کنم دیدمو .. ولی اتفاقایی افتاده که نشده گاهی قوی ترم شده .. به جرات میتونم بگم این حس بد من فقط و فقط نسبت به ایشون اینقدر ماندگار بوده .. من بدی ها رو زود فراموش میکنم .. بلد نیستم از آدما متنفر باشم .. یادم میمونه که کی منو ناراحت کرده .. ولی هیچ وقت دلیلش یادم نمیمونه .. و همین موضوع باعث میشه من از کسی کینه به دل نگیرم .. حتی ناراحت نباشم .. آدما رو راحت ببخشم .. ولی .. فقط همین یه نفر .. نمیتونم فراموش کنم عمق ناراحتیمو .. موضوع مربوط به همین یکی دو روز نیست .. کسی راه حلی داره آیا ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.