دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

هردن بیر

آآآآآآآآآآآآآآآآآآخیشششششش  .. خیلی وقت بود پلی لیستمو عوض نکرده بودم ! الان نشستم یه سلکشن برا خودم درست کردم ! از اون سلکشنا که وسطش ییهو آهنگای قردار میاد ! بعله .. از همونا که وسط غصه خوردنت باید پاشی قر بدی .. غصه از شنیدن آهنگ غمگینا ، نه اینکه موضوعی باشه ..

تا 4 صبح بیدار بودم ، هر کاری کردم خوابم نبرد ! حتی کتاب درسی برداشتم خوندم که گول بخورم بخوابم ولی نشد که نشد :))) از بعد از ماه رمضون تایم خوابیدنم کلا بهم ریخته ! امروز که زود بیدار شدم ولی روزایی که دیر بیدار میشم دیگه تا شب بداخلاقم و بی حوصله ام و همه ی کارایی رو که میخوام انجام بدم به تعویق میندازم ..

تا چهار صبح هی کتاب ورق زدم ، هی اومدم نت ، هی به در و دیوار زل زدم ... هیچ کار خاصی هم نمیشه کرد تو اون تایم که .. یکم سر و صدا بشه بقیه از خواب میپرن .. مخصوصا مامانم که خوابش خیلی سبکه !

چند شب پیش با یکی از دوستان مسیجی میحرفیدم .. میگفت الهه هر کی با تو باشه پیر نمیشه ! اینقدر این حرفش بهم انرژی داد و حالمو خوب کرد که حد نداره .. درسته که بعضی وقتا تو دلم دارم زار میزنم ولی همیشه سعی کردم ظاهرمو حفظ کنم و شاد باشم و اونم به بقیه منتقل کنم .. بعضی وقتا اینقدر میگم و میخندم که اشک طرفم از خوشی در میاد .. خیلی از فامیلای بابا که رفت و آمدشون فقط به دید و بازدید عید ختم میشه وقتی میان و میخوان سراغ منو بگیرن میپرسن اون دختر خوش اخلاقتون کجاست ؟؟ یا بارها پیش اومده مامان میخواسته از یه جای آشنا خرید کنه گفته برم با بچه ها مشورت کنم و با اونا بیام بگیرمش .. بهش گفتن حتما با اون دختر خوش اخلاقتون بیایدا ! خلاصه که می خواستم بگم این لبخند های من کشته زیاد داده .. برید به دوستتون افتخار کنید .. دیگه آدم باید بعضی وقتا از خودشم تعریف کنه دیگه .. لازمه اصن !

خیلی اهل تماس گرفتن با بقیه نیستم برای حرف زدن و رددل کردن .. ولی همیشه سعی کردم وقتی بهم اعتماد میکنن و زنگ میزنن حالشونو خوب کنم و بیشتر موقع ها هم موفق شدم .. البته اینا خیلیش هم به طرف بستگی داره ها !
بگذریم ..
یه :.8)وال ! چرا آقایون بیشتر دنبال روابط سطحی و متعددن این روزا ؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.