دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

متفکر

نمیدونم چه هنری ریختم دور تا دور فایر فاکسم شده پر از تبلیغ :( اینقدر بد .. مهندسین محترم بگید چه کنم اینا برن خود فایر تنها بمونه ؟؟؟

والا این تعطیلات بخاطر حادثه ای که پیش اومد ما تهران موندیم ، ولی داداش عزیزم و پسرعموها "برای کار " دقت کنید فقط کار رفتن ایروان ! کلی عکس و فیلم اووردن جهت آب کردن دل ما خونه نشینای ماتم زده !
فقط حیف که گرجستان نرفتن ! من هی عکسای گرجستان رو میبینم هی دلم میخواد برم اونجا عکاسی !نه که خیلی هم واردم من !
امروزم قرار بود برم شمال که پیچوندم و نرفتم ، در این حد این تابستون اکتیوم من :))

.
.
برای شما هم اینجوریه ؟؟؟ به محض اینکه با تنهایی خودت کنار میای و باهاش رفیق میشی پشت هم پیشنهاد میاد برات ! تو دو هفته سه تا پیشنهاد ؟ اونم در این حد مصر ؟ یه کاسه ای زیر نیم کاسس به نظرم !

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 18:27

پیشنهاداتی شد حسابی
البته همش درون مرزی بود اما لامذهب نشد که بشه.
دقیقاً مواقعی که کار داشتم یا بیرون بودم یا مهمونا فقط،تأکید میکنم فقط با من برنامه ی بیرون رفتن داشتن این پیشنهادات خانمان برانداز مطرح میشد
هیییییییییییی، روزگار بی مروت مردم ناسازگار
خوش باشی...

دقیقا مث اون وقتایی که جمعه ها کلاس زبان میرفتم ! همه برنامه ی تفریح داشتن ، از وقتی منم دیگه جمعه کلاس نرم همه خونه نشین شدن :)))))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.