دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

روز شماری

چقدرررررررر سوت و کور شده اینجا ، یعنی بلاگستان ، وبلاگایی که میخونمشون دیر به دیر آپ میشن .. تقریبا از دوستام بی خبرم ... هعیییییییی روزگار !!!
فکر کنم همه رفتن مهمونیاااا !
آآآآقا یه اتفاق ناگواری افتاده ، من بازم کفش ترکوندم !!! یعنی اصن من کفشامو لای پر قو هم نگه دارم میپکن ، نمیدووووونم جریان چیه !! این دفعه پاره نشده که ، سوراخ شده ، سووورررراخ ...

آآآآقااااااا اینقدر خوشحالم قرار باز کفش بخرم ، اصن خرید کیف و کفش خیلی لذت بخش .. از موهبتای خداوندی به جاااااااااان خودم ! حالا صبر میکنم تا برندای عزیز اوووف بشن ما بریم خرید یک آدیداس جان ! بعله ...

دارم روز شماری میکنم آخر مرداد برسه بالاخره بعد از چند سال برم مشهد ! به معنای واقعی کلمه روز شماری ها !!!! دارم روز شماری میکنم برای نگاه خاص اونی قرار تا آخر مرداد منو بطلبه .. روز شماااااااری ...


نظرات 1 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 01:01

بدجور دلم هواشو کرده...
تو رو گه طلبیده،برای منم دعا کن...

تا وقتی نرم باورم نمیشه ! همچنان دست به دعای طلبیدنشم ، چشممممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.