دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه ..


الان دو سه شبه یه ربع بیست دقیقه بعد از افطار میریم پارک پیاده روی ... خیلی خوبه .. کلی روحیمم بهتر شده .. روزا انرژی بیشتری دارم ..
امشبم با یه جمع دوستانه رفتیم افطار .. هماهنگیا رو با رستوران و بچه ها و .. خودم انجام دادم .. کار سختی بود هماهنگی 19 نفر ولی می ارزید .. فردا هم مهمون دارم ..

امروز کلی خسته شدم .. ساعت 6 بعد از ظهر از ضعف روزه داری نمیتونستم سرپا وایسم .. معده درد و ضعف و همه ی چیزایی دیگه که خودتونم تجربش کردین باعث نمیشه که دیگه روزه نگیرم .. واقعا حس خوبی دارم .. بعد از مدت ها یکم حس رضایت از خودم که خیلی خوشاینده برام ..

دوستم فردا میاد که پرده ی اتاق خوابشو نقاشی کنیم .. مرداد عروسیشه .. وقتی بهم زنگ میزنه و ازم نظر میگیره در مورد خریداش و چیدمان .. از ذوق اون منم ذوق میکنم .. حس خوبیه .. با اینکه دوستای مجرد باقی مونده به یکی دو تا رسیدن .. ولی خوشحالم از خوشحالیشون .. فقط میگما حالا من لباس چی بپوشم ؟؟؟

هفته ی دیگه باز میرم شمال ! هم دنبال خونه هم اگه خدا بخواد برم پیش استاد راهنمام .. به چشم به هم زدنی دو ترم گذشت و مونده دو ترم دیگه ..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.