دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

اما امان از این روزا و شبای لعنتی

همیشه عاشق اردیبهشت بودم !!

انگار رنگا جوون میگیرن ! همه چی پر رنگ تر میشه .. همه چی قشنگ تر ..

همه جا پر از زندگیه

.

.

اردیبهشت برای من همیشه معنای زندگی داشت !!

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 23:32

داشت؟
زندگی سرجاشه.با اینکه اینروزها سرم خیلی شلوغه و خیلی خسته ام اما هروقت به درخت نارنج حیاط و یا پرتقال محل کار یا توی مسیرم میرسم یه نفس عمیق میکشم.چشمامو میبندمو عطرش میکنم.ناخودآگاه یه لبخند از شادی و یه ذوق تو دلم جوونه میزنه...
آخه من دیوونه عطر بهار نارنج و گل شب بوی حیاط خونه ام...
حالا به همه ی اینا اضافه کن اردیبهشت و بارون بهاری رو
شاد باشی،اونم از ته دل...

شما هم همینطووورررررر:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.