دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

به خودم نمیام

بهش که فکر میکنم ..

گذر ثانیه ها رو متوجه نمیشم

به خودم که میام میبینم کف دستم جای ناخونام مونده

به خودم که میام معدم در حد مرگ درد میکنه

به خودم که میام دلم میخواد این موبایلو بزنم تو دیوار و خوردش کنم

به خودم که میام دلم میخواد ثانیه ای بیشتر زنده نباشم تا بهش فکر کنم


نظرات 2 + ارسال نظر
صادق جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 23:23

یعنی بی خیال شو...

وا دادم والا :))

صادق جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 00:17

اندر احوالات این روزهایت اینکه اصلاً به خودت نمیایی
فقط به خودش میای...

به قول اینجایی ها (گیلانی ها)....وا بده خاخور...وا بده

به خودشم نمیام!این روزای من به هیچ ضمیری نمیاد!
وا بدم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.