دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

روزها حوضچه های پراکنده نورند در بیابانی ظلمانی

اندر احوالات این روزهایمان اینکه زیاد به اویی که دیگر نیست فکر میکنم ! تا 15 روز دیگه یک سال میشه که نیست !! دروغه اگه بگم روزی بود که به اویی که دیگر نیست فکر نکردم ..

اندر احوالات این روزهایمان چشم های گریونیست که پشت یک لبخند پهن پنهانش کرده ام !

اندر احوالات این روزهایمان اینکه پایتخت میبینم و این میان از کلاه قرمزی هم غافل نشدم تا جبران عید را کرده باشم ..
اندر احوالات این روزهایمان اینکه غمگینم و سکوت و تنهایی یار غاریست بس نایاب !
اندر احوالات این روزهایمان اینکه گاهی دلمان میخواد برویم و دو متر زیر خاک بخوابیم تا شاید تموم بشن تمام نبودن های اویی که دیگر نیست !

اندر احوالات این روزهایمان اینکه جک یاد میگیریم تا دل دوستان و دشمنانمان را شاد کنیم ..
اندر احوالات این روزهایمان اینکه دلمان میخواهد فراموش کردن را یاد بگیریم مانند اویی که دیگر نیست !
اندر احوالات این روزهایمان اینکه میخواهیم باور کنیم دنیا همین است ..

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 22:50

فیلسوف؟؟ من؟؟؟ تکذیب می کنم
یه برادرزاده دارم که فلسفه میخونه.ذهنش پره از چیزهای عجیب و غریب!!!
هروقت به دنیا و امثالهم فکر میکنم یادش می افتم...ناخودآگاهه
خوش باشی

دنیای جالبی دارن که من خیلی ازش سر در نمیارم !!!

صادق شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 18:53

سلام
این عنوان از کجا اومده.خیلی قشنگه

سلام
لبخوانی ها/ شمس لنگرودی
نمیدونم چرا یادم رفته بنویسمش

صادق جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 21:22

سلام
باور کن دنیا همینه...گاهی ممکنه تلخ هم باشه اما واقعیت همینه.
اندر احوالات این روزهات فقط باعث ناراحتیت میشه.
گفتن این جمله خیلی راحته اما عمل بهش فوق العاده سخته:
فکرشم نکن
یه شعر که خیلی ازش خوشم میاد:
شاید تمام قصه ی ما این سه جمله بود/آشوب بودی،آمدی و رد شدی همین
حذف بیای قافیه ها کار تو نبود/تو باعث ردیف نیامد شدی همین
با این همه شکایتی از تو نمی کنم/تنها قبول کن که کمی بد شدی همین
دنیای قشنگت رو با فکرهای بد تلخ نکن.
خوش باشی خانم دکتر آینده
ببخشید اگر کمی خودمونی شدم.راستی هروقت فیلسوف شدم خبرم کن...

سلام
میدونم .. یه وقتایی دلم میخواد به این غمه میدون بدم !! انگار که حقشه !! باید یکمی ابراز وجود کنه تا آروم بگیره ...
چه شعرییییی!
خانم دکتر ؟؟ من ؟؟؟ تکذیب میکنم تا همین مقطعم توش موندم !!!
دوست داری فیلسوف شیا کلک !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.