دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

مرا با چیزی عوض کن ...

باید ناخونای دستمو کوتاه کنم ، باید هر شب ماسک صورتمو بزارم ، باید دوباره طرح زدن رو شروع کنم ، باید یه زنگ به استاد مهرداد بزنم ، باید شبی چند صفحه وورد اسکیل بخونم ، باید به فکر هدیه ی روز مادر باشم ، باید یه شال مشکی جدید بخرم ، باید دی وی دی های گریزو تموم کنم و به صاحبش بدم ! باید بقیه ی قسمتای کلاه قرمزی رو دانلود کنم ، باید موهامو کوتاه کنم ، باید لیست کتابایی رو که میخوام بخونم دوباره چک کنم ، باید یه سر به باغ گل بزنم ، باید برای روز پدر هم برنامه ریزی کنم ، باید یه سفر برم مشهد ، باید ارائه ی دو هفته دیگه رو هم آماده کنم ، باید فکر کردن بهش رو تموم کنم ، باید صبر کنم ، باید یه شامپو رنگ قرمز بخرم ، باید اون شماره ی لعنتی رو فراموش کنم ، باید مقالمو برای استاد میل کنم ، باید چند تا قلم جدید بخرم ، باید یه زنگ به س بزنم ، باید جزوه هامو از همکلاسی پس بگیرم ، باید پسوورد وبلاگو به آبجی کوچیکه بدم ، باید درست کردن کتلتو از مامان یاد بگیرم ، باید گوشیمو بدم نمایندگی درست کنه ، باید عکسای دیشبو ادیت کنم ، باید فولدر آهنگ های غمگینو پاک کنم ، باید یه بار با آبجی کوچیکه برم کوه ، باید روزی نیم ساعت برقصم ، باید یه سفر دیگه برم کویر ، باید روتختی رو عوض کنم ، باید چند تا شمع استوانه ای سفید بخرم ، باید چند تا کتابو اهدا کنم کتابخونه ، باید به بابا بگم دوستش دارم ، باید برای آنا یه کوله کوه بخرم ،  باید یه پلی لیست از آهنگای شاد درست کنم ، باید یه پرینت از عکسای جدید بچه ها بگیرم ، باید هر روز مامانو بغل کنم و بهش بگم که بهترین دوستم ... باید بمیرم !

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 11:24

سلام
الان دیدم که بی نام و نشونم
در ضمن خیلی دیگه داری تا وقت اضافه
اگر هم وقت اضافه باشه مال نیمه ی اوله.خودتو برای نیمه دوم آماده نگه دار...
این دنیا طوری واسه آدما جلوه میکنه که انگار الانه که سوت پایان رو بزنن.همش بدو بدو،زودباش.
بی خیال تمام بایدها...
بدون شک دیگه دارم فیلسوف میشم

:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 12:13

این باید هایی که نوشتی، شیرین شیرینش یه دوره دکتری لازم داره.حالا خوبه اینطور که نوشتی انجامش میدی.
من اگه همچین برنامه هایی داشتم باید یه عمر دیگه از خدا طلب میکردم.تازه اونم با وقت اضافه...

عمری دگر بباید،بعد از وفات ما را
زیرا که طی نمودیم،این عمر را به امید

(منظور خودمم)

شما چرا این دفعه بی نام و نشونی؟؟
خوب منم تو وقت اضافه ام !!
منم میتونم باشماااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.