دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دانشگاه خر است .

دوست ندارم از این پستای کلیشه ای آخر سال بزارم ، ولی من اصلا باورم نمیشه پنج شنبه عیده هااااااااااا !!!!!! یعنی اصلا !! فکر کنم بیکاز آو که هیچی نخریدم امسال !! یعنی دریغ از یه لاک !! حالا خریدن به کنار ! حتی یه دور هم تو پاساژا نزدم ببینم چه خبر !!!

همین یه بار که من تعطیلات موندم رشت ! یکی از دوستان اومده تهران که من خیلی دلم میخواست ببینمشون ، یکی دیگه از عزیزان دل جشن تولد گرفته !! یکی دیگه به عنوان دیدار آخر 92 کافه دعوت کرده !!! کلن همه ی این اتفاقا نمی افتاد چون من تهران بودم ، حالا که من نیستم دیگه خیال همه از دم راحته ..


نظرات 2 + ارسال نظر
قلم بدست شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 20:15 http://poshtdivar.blogfa.com

صادق پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 23:27

ای روزگار نا مروّت!!!

:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.