دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

فوبیا

حوصلم سر رفته بود ، تو گوگل لیست هراس ها رو سرچ کردم !! بعد خودم خجالت زده شدم !! مردم چه فوبیاهایی دارنا ! مثلا ترس از عدد 666 .. اونوخ ترسهای منو ببین !! مایه ی ننگ اصن ! ترس از ارتفاع ، ترس از هر حیوان و پرنده و خزنده و .. بجز پشه !!! تازه اینا رو که میخوندم ، پیش خودم گفتم ای کاش منم ترس از چاقی داشتم !!! لامصب تو کوتاه مدت باید خوب جواب بده ها .. مخصوصا این شب عیدیه ..

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 22:53

http://www.3jokes.com/images/2014/02/heights_1.htm
اینا رو ببین.منم کمی از ارتفاع(ارتفاع ها) میترسم اما درباره اینا چی میشه گفت؟

من اینا رو هم میبینم نفسم بند میاد :|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.