دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دوباره روزهای دور از خانه ...

یکی از دیوارای اتاقمو قرمز کردم .. کلی خوشگل شد !!

امروز بالاخره نقاشی خونه تموم شد !!! هر کی هر سازی دلش خواسته زده و این قشنگ معلومه ، هر اتاقی یه رنگ ، دیوارای حال و پذیرایی کرم و استخوونی ... سقف و آرک آشپزخونه زرد !!! بر خلاف تصورم خیلی هم خوب شده ... حیف که من از امشب تا آخر هفته رشتم و نیستم تا حض وافر ببرم از این تمیزی و شیک و پیکی ...

تو اتوبوس وحشتناک سرد بود ، یکی از دوستان لطف کردن و تماس گرفتن .. فرمودن حالا که رفتی رشت همونجا بمون و نیا تهران !!! کلی ازش تشکر کردم بابت این همه مهر و عشقی که به من داره و بروزش میده !!! هی گفت ، هی گفتم ولی چون تو اتوبوس بودم و همه گوشا هم تیز مجبور شدم مغلوب شم .... بزارم دل بچه ی مردم شاد شه !! والا خب ..



نظرات 1 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 11:26

قرمز کردی
رنگش چشمتو اذیت نمیکنه
من رنگ قبلی اتاقم بنفش کمرنگ بود اومدیم رنگ جدید بزنیم آبیش کردیم کمرنگ اونم تاریک میزنه یعنی واسه روشن بودنش باید نور پردازی زیاد انجام بدیم توش
لامپا دیگه باید بعدازظهری روشن بشن

نه ، خوب شده ! یه دیوار سفیده ، باعث میشه چشم خسته نشه :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.