دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

بگذار هر چه نمی خواهیم .. بگویند :)

دلم گرفته ، اونم خیلی .. هم براش کلی دلیل دارم هم میتونم بگم هیچ دلیل به درد بخوری ندارم  !!

صبح که بیدار شدم .. دوش گرفتم ، آرایش کردم ! لاک هامو که خراب شده بود پاک کردم .. ولی هیچ کدوم اینا حالمو بهتر نکرد ..

دو قسمت دیگه از سریال GRAY'S ANATOMY رو هم دیدم ولی بهتر نشدم !!

الانم .. سالار عقیلی داره میخونه و من چای ریختم .. نشستم جایی که بتونم بارش برفو ببینم و منتظر دوستی هستم که قرار بیاد اینجا و ادامه ی داستان عشقیشو بگه در حاله که من یک ذره هم دلم نمیخواد بشنومش .. ولی گاهی باید برای دوستمون و برای اینکه بتونه حرف بزنه نقش دیگری بازی کنیم !!

دارم به این فکر میکنم که اگر بخوام دوستیه جدیدی رو با دختر دیگه ای شروع کنم ، قبلش مطمئن شم که مسائل عشقیش حل شده باشه ..آیکون یه آدم خبیثه تنهای طفلکی ...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.