دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

بی مخاطب خاص !!!!

بعضی روزا ، بعضی شبا .. اینقدر جای خالیتو حس میکنم که بغض تو گلوم میشه درد .. میشه درد توی سینم .. میشه اشک چشمم ..

بعضی وقتا از اینکه به هر کسی که میشناختت میگم خیلیشم تقصیر خودم بود .. دلگیر میشم ! تقصیر من این بود که شناختمت .. که قلبمو سپردم به قلبت .. آره تقصیر من بود که اعتماد کردم به حسم  بدون اینکه فکر کنم ..

دلم میخواد قولمو با خودم بشکنم ، یه بار دیگه ببینمت ! صداتو بشنوم ! یه بار دیگه حس کنم هستی .. دلم میخواد قولمو بشکنم


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 00:04 http://mentira.blogsky.com

god damn memory


پ.ک:

این آهنگ رو گوش کن

والس یک - گروه پالت

http://dl.behmusic.ir/Music/album/Pallet/Pallett%20-%20Mr.Violet%20%5B128%5D/02%20%20vals%20shomare%201.mp3


lممنون بابت لینک..من کلی گروه پالتو دوست دارمممممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.