دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

خودشیفتگی ...

خدا شفام بده !! درس و زندگی ندارم که ! این روزا همش دارم قربون صدقه ی صورت خوشگلم میرم !!! هی میرم جلوی آینه لبخند میزنم هی صورتم و این ور اونور میکنم و ژستای مختلف میگیرم ! بازم خدا شفام بده..

دیروز دم در ورودی که از این شیشه های رفلکس هست با آبجی کوچیکه وایساده بودیم ، یهو برگشتم بهش گفتم خدایی من از تو خوشگل ترما !!!! خلاصه که از دیروز منو کرده سوژه ی عام و خاص .. دیگه کسی نمونده که ایو بهش نگفته باشه !!!

امروز به دوستم میگفتم که یه جوری حالم خوشه که انگار هیچ وقت ناخوشی ندیده !!! آخه یه آهنگ غمگین یهو پلی شد ، گفت بزار اینو بزنم بره دپسرده نشی .. بهش میگم من دیگه با این چیزا دپسرده نمیشم ...اصن خونه که هستم هر مشکلی هم پیش بیاد خوبم و خودمو ازتک و تا نمیندازم !!! باید بگردم یه راهیم واسه وقتایی که خونه نیستم پیدا کنم !!! بالاخره باید یه دو سالی رو هم اونجا سر کنم دیگه !!!

میخوام یه حال اساسی به خودم بدم و رژیم بگیرم !!!! دو روزم هست دارم مراعات میکنم !!! ولی تا دلتون بخواد خوراکیای جور واجور هوس کردم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
یونس دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 23:58 http://spiro.blogsky.com

عجب.. من فک میکردم فقط ما پسرا خودشیفته ایم..
راستی سلام

شما پسرا که خودشیفتگی شده مث اکسین براتون!!!!
علیک..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.