دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

یه لیوان پر خیلی به کار نمیاد ، من دنبال اون لیوان خالیه ام !

دوست دارم بیام اینجا و از چیزایی که تو این کلاس جدید یاد گرفتم مفصل براتون بنویسم فقط نیاز به یه زمانی دارم که بتونم تمرکز کنم و همه چی رو با جزییاتش بگم .. علی الحساب اینو داشته باشید از من " مواظب ضمیر ناخودآگاهتون باشید و دانشتون رو تو این زمینه بالا ببرید "

جوابا قرار تا ده شهریور بیاد انگار ، این هفته خیلی ذهنم درگیر این موضوع بود ، همش به فکر بعدشم ، اگه قبول شم یا حتی اگه قبول نشم ... روزای آینده خیلی برام گنگه ولی من آرامش دارم این روزا ! دارم از در دوستی با خودم وارد میشم .. یکم صلحم لازمه دیگه ، نه ؟؟

"مراقب داشته هامون باشیم"

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی خانم سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:33 http://medadqermezz.blogsky.com

salam aji asteres gereftama manam montazere natayejam
zamire nakhodahgah chie

سلام از بندس
بابا آخه این کلمه های داداشی و آحی چیه تو دهنتون؟؟؟!!!!
ایشالله همونی میشه که میخوای!
ببین بدن ما دو سیستم فرماندهی داره:
1.ضمیر ناخودآگاه : که مسءولیت کلیه ی آعمال غیر ارادی ما رو به عهده داره
2.ضمیر آگاه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.