دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

آژیر


خیلی حرفی برای گفتن ندارم..نه کار خاصی میکنم و نه اتفاق خاصی میفته .. نه روزها راحت تر شب میشه و نه شبا زودتر به صبح می رسه.

خدا رو شکر تو این چهار پنج سالی که رانندگی میکنم تا حالا دچار صانحه یا شایدم سانحه رانندگی نشدم ولی خب وقتی از این و اون راجع به شاهکاراشون میشنوم هی پیش خودم حلاجی میکنم من اگه بودم فلان کار رو نمیکردم یا اینجوری حل و فصلش میکردم و ..حالا ما امروز چهارتا خانوم متشخص تصمیم داشتیم بریم یه جایی که مانتوهاش اووف شده بوده یه دلی از عذا یا شایدم عضا یا حتی عزا و عظا در بیارم ولی دو مین مونده به محل اوووف شده ی مورد نظر تصادفی کردیم جانانه،البته که من پشت فرمون نبودم ولی خب به این نتیجه رسیدم خیلی هم مدیریت بحران تو این شرایط جواب نمیده بس که هر کی از راه می رسه یه نظری میده و حتی خود سرانه کاری میکنه که بهش هیچ ربطی نداره..

تازه برای اولین بار تجربه ی سوار شدن تو ماشین پلیس هم داشتم.حالا به عنوان همراه یه مثلا مجرم به خاطر فوضولی یه آدم بیکار هم که هست باشه ولی جالب بود . تازه شونصد بار هم برای حجاب بهم تذکر دادن آخرش دیگه شالمو مدل لبنانی بستم خودشونم خندشون گرفته بود.. اینم فان امروز ما بود دیگه ، ولی جدا از شوخی واقعا خدا به خواهرم و به هممون رحم کرد که کسی طوریش نشد  ..




نظرات 1 + ارسال نظر
قلم بدست شنبه 22 تیر 1392 ساعت 00:18 http://poshtdivar.blogfa.com

سلام دوشیزه.نمیدونم این کامنتم تکراری خواهد بود یا نه چون در ارسال ایراد گرفت.
عرضم این بود که ابتدا نگرانتون شدم و در انها خوشحال شدم که همگی سالمید و سلامت.
در مرود همراهیتون با بنده هم خیلی ممنون و سپاسگذارم.چرا شما جزو نازنین ترین دوستان نیک بنده هستیدو همیشه هم بهم لطف داشته و دارید...اما اولا نمیخواستم مزاحمتی براتون ایجاد کنم و دوما نمیخواستم خدای نکرده اون حال ناخوب من بهتون منتقل بشه..
شما همیشه نازدانه عزیز و دوست داشتنیه من هستید دوشیزه عزیز...

خدا رحم کرد واقعا ولی تو این مملکت بی در و پیکر هنوز موفق به گرفتن یه کروکی نشدیم!!!
ممنون..نظر لطفتونه..پس منم یادم باشه اینجور موقع ها سراغ شما نیام..فرمایشاتی میکنیدا!!!
لطف داریدددد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.