دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

این کجاش بده که من دلم میخواد همسر آینده ام هم یه بستنی فروشی بزرگ داشته باشه هم نمایشگاه ماشین(بنز،بی ام و و ..)؟کوچکتر هم که بودم به بچه هایی که پدرشون سوپر مارکت و رستوران و بستنی فروشی داشتن حسوودی می کردم!


نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 21:43

اوووففف بستنییییى
اونوقت منم ‏
هر ‏
روز ‏
میام ‏
بستنى ‏
فروشیتون ‏
مهمونم ‏
کنین

فداتون بشم زندگی خرج داره ها...میدونی خرج چند سرعائله رو باید بدیم؟؟؟؟
بچه برووو اونور...ددد،دست نزن به گاز!
این بچه ها نمیزارن آدم بفهمه چی داره میگه

قلم بدست دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 11:39 http://poshtdivar.blogfa.com

همسر آینده تو بخوووورررررمممممم منننننن :)

من خیلی مطمئن نیستما!!:))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.