دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دلم دوست می خواد .. 
این درس لعنتی که تموم شد و رفت و آمد من به شهر باران کمتر و کمتر شد یهو خیلی تنها شدم ..
دوستای تهرانمم یکی یکی مزدوج شدن و دیگه خیلی پیش نمیاد مثل قبل همو ببینیم ..
دوستای شهر بارانم که با این بعد مسافت هر چقدرم که تلاش کنیم .. رفته رفته همه چی کمرنگ تر می شه .. مخصوصا اینکه فقط من تهران بودم و بقیه همه اهل اونجا .. دیگه کم کم یادشون میره منو ..
اینه که حسابی تنها شدم .. سرمو گرم می کنم با کار و مقاله و هر چیز دیگه ای که بتونم .. ولی دلم دوست می خواد .. 
نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 22:25

اینم لینک دانلودشه
http://uk21.uploadboy.com:8080/d/rrnc4p3gjdfx3pohr4qxtr6c4bvw2jyqcei6de2wbiix526u4rl3rpfd/Adele%20Live%20in%20New%20York%20City%20480p.mp4

باز نشد برام عزیزم

جیرجیرک چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 22:25

آقا ادل این روزا هی داره اینور اونور اجرا میکنه یه اجرایی داره کنسرت نیویورکشه این اجراهه فوق العاده س
سام وان لایک یو رو هم میخونه
بعد اونجاش که میگه never mind i`ll find someone like you
میگه من آقامون برا اولین بار اومده کنسرتم و ازش تشکر میکنه و دیگه تو آهنگش میخونه
never mind i "found" someone like you و به آقاشون اشاره میکنه
بعد مردمم باهاش میخوووننن اوووفففففف نمیدونی چه کنسرتیه .

چه حیف که لینکش باز نشد ببینم.. ادل این روزا رسما داره می ترکووووووووونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.