دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دیروز رفتم پیش استاد طراحیم ! همیشه دورادور جویای احوالش بودم ولی این دوسالی که رفته بودم رشت فرصت نشده بود ! خلاصه که رفتم دیدنش ، براش یه گل گلدونی خریدم .. به نظرم از هر چیزی بهتر اومد ، بیشتر میمونه ، انرژی بخش تره ! خلاصه انقدر از دیدنم خوشحال شد و انقدر از دیدنش خوشحال شدم که حد نداره ! بازم کلی بهم انرژی داد مثل همیشه ! از در که رفتم تو ، گفت به به الهه خانم همیشه خندان ، بعد دو سال هنوزم خنده رو صورتته ها ، گفتم مگه میشه بخوام بیام دیدن شما و خوشحال نباشم ؟؟؟ با هم چایی خوردیم و شاگردم داشت البته ! کلی هم جو آروم کلاسشونو بهم ریختم که خب خیلی خوب بود ! نتیجتا امروز چشمم رو ، رو این بی جایی بستم و بساط نقاشی رو رو میز ناهارخوری ولو کردم ، از صبحم دارم خلق اثر می کنم :)))))) هر چند نتیجه اصلا رضایت بخش نیست ولی راضیم !

به جرات می تونم بگم تا الان زندگیم جزو ده نفر آدم فوق العاده ای که من دیدم .. شخصیت فوق العاده دوست داشتنی با روحیه ی هنر دوستیش آدمو جذب خوش می کنه ! از وقتی دیدمش و مهمتر از اون شناختمش تا حدی دلم خواسته خیلی اخلاقاشو منم داشته باشم ..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.