دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

پنج شنبه تولد "م" بود .. خیلی دلم می خواست خواهرکو با خودم ببرم که با بچه ها آشنا شه ولی نیومد .. هر چی اصرار کردم نیومد .. 

خوب بود و خیلی خوش گذشت .. دو تا از دوستاش کلید کرده بودن رو من .. از این ورم بچه های خودمون غیرتی شده بودن .. یعنی ما دخترا فقط می خندیدیدم !! کلی رقصیدیم و خوندیم و شاد بودیم ! امروز مسیج داده بود می گفت الی بچه ها همه عاشقت شده بودن .. قشنگ تر و جالب تر از همه اینکه بین اون جمع فقط من بودم که تهرانی بودم و بقیه همه اهل گیلان ! قشنگ تر از همه اینکه منو به هر کی معرفی می کرد میگفت الی تهرانیه ها ! چرا اینقدر شهرای دیگه تابوئه تهران رو دارن واقعا ؟؟؟؟؟؟

میگن "شهرستانی " لفظ خوبی نیست .. منم هر گز و هرگز ازش استفاده نکردم ! ولی اینجا تهرانی بودن رو یه جوری استفاده می کنن که دقیقا همون معنای بد شهرستانی رو داره و من واقعا درک نمی کنم چرا!البته دوستای من الان دیگه اینجوری نیستن.. الان اگرم بگن الی تهرانیه فوری بعدش می گن نه از اون تهرانیا ها !! میدونم که همه چیز با رفتار درست خودم درست تر هم میشه ولی خوب اصلا چرا باید باشه ؟؟!


نظرات 1 + ارسال نظر
آویشن سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 01:48

همیشه به جشن و شادی
شاید دلیلش اینه خیلی از پسز و دخترای تهرونی که میان رشت رفتارشون متفاوته و یه نگاه از بلا به ما بچه های گیلان دارن ، البته این دید همه نیس.من خودم کلی دوست تهرونی دارم که خیلیم بچه های بامعرفتین ولی خب بعضی ها کلا به یکی که از شهر دیگه میاد یه نگاه متفاوت دارن حالا خوب یا بد

ممنونم ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.