دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

از اونجایی که من همیشه ی خدا نبودم و وقت غر غر زدنم این ورا پیدام شده بازم اومدم غر بزنم که خسته شدم از پایان نامه و هر چی که مربوط به اونه ! از درس خوندن های بی نتیجه ! از روزمه فرستادن و مصاحبه رفتن ! از کسب و کار شخصی .. از دفترچه ی استخدامی آموز پرورش  و خیلی چیزای دیگه ! الان در حد مرگ دلم گریه میخواد 
نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 14:12

نه بانو آدرس جدید در کار نیس

یه سوال : mba میخونین بعد استخدام آموزش و پرورش اینا یعنی چی ؟

کلا آموزش و پرورش به نظرم خیلی ارگان خوبیه .. بخاطر همین .. هم از نظر مزایا..هم حقوق و تعطیلی و ساعت کاری و .. بخاطر همین بدم نمیاد که بتونم واردش بشم

جیرجیرک شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:33

میگم شما رشته تون چیه ؟
بابا بی خیال
این پایان نامه ارشد کلا همینه
البته هنوز نوبت من نشده
ولی میشناسم کسایی رو که شدن شکل عدد یک سرش ! یا مثلا سنگ کلیه گرفتن از بس نشستن پای لپ تاب ! یا مثلا آرتروز گردن گرفتن ... عادیه :دی
حالا شما برو خدا رو شکر کن فقط اشکت در اومده :دی
ایشالا بیست بشید :*

MBA عزیزم
آقا من دلم برای اونایی که دارن تز دکتراشونو مینویسن بیشتر می سوزه خو
قربونت برمم.. میگم اگه آدرس جدید در کاره منو بی خبر نزار:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.