دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

-برای دستم رفتم پیش جراح مغز و اعصاب .. یعنی یادمه یه بار چند سال پیش رفتم پیش یک  ارتوپد ولی درمان خاصی بهم نداد و فقط گفت بیشتر خانما این مشکلو دارن که عصب دستشون تحت فشار و فقط نیاز به جراحی داره که منم اون موقع تایم طولانی نقاشی می  کردم و هیچ جوره حاضر نبودم ازش بگذرم. 

این دکتر هم لطف کردن و خودشون معاینه نکردن .. یک دستیاری داشتن که ایشون معاینه کرد و برام نوار عصب و ام آر آی نوشت .. نوار عصبو همون روز بعد از دکتر رفتم انجام داد .. هنوزم کبودیاش نرفته ولی ام آر آی رو هعی امروز و فردا می کردم که امروز بالاخره انجامش دادم و اصلنم تجربه ی خوبی نبود .. قرار شد جواب این دو رو که می برم خود دکتر نظر بدن نه دستیارشون .. 

-پایان نامه همینطور رو هواست..انقدر ذهنم مشغول که اصلن نمیتوم تمرکز کنم روش..
-نمره ی یه درسم هنوز نیومده..
-دنبال کارم و مهدی بهم قول مساعد داده ک با رییسشون صحبت میکنه و قرار فردا بازم بهش یاداوری کنم

-دوباره چاااق شدم 

-دلم سفر میخواد .. یه سفر خوب و باحال با دوستای خووب نه با خونواده

-قرار یکشنبه با مامان برم شمال  

-به فکر یه کسب و کار مجازیم و استارتشم زدم

-دلم سورپرایز میخواد .. خیلی زیاااااااااااااااااااد

-به علی زند وکیل چند تا از آهنگای میثم ابراهیمی هم اضافه شده

-به شدت از رنگا گریزون شدم این روزا

-صدای چارتار از اتاق خواهر کوچیکه میاد .. باران تویی..به خاک من بزن..بازا ببین..که در ره تو من .. نفس بریده در گزارم

-دلم هیجان میخواد .. مث همین چند شب پیش که طوفان شد و من و پسردایی و خواهر کوچیکه به سرمون زد بریم بام و بعدم مثل موش آب کشیده برگردیم تو ماشین و بعدترشم برم نایت و زیر بارون بشینیم به پیتزا خوردن 

-دلم میخواد برم تو اتوبان و خلاف جهت ماشینا قدم بزنم 

-راستی چرا حواس هیچ کس نیست که هندزفری من گم شده و من بدون هندزفری باید چیکار کنم ؟

-هر روز که بیدار میشم پیش خودم میگم امروز دیگه بهش فکر نمی کنم 

-نگران گلدون لیمومم که تو خونه ی رشت بدون آب مونده 

-کتاب"دیدن دختر صد در صد دلخواه درصبح زیبای ماه آوریل" همینطوری مونده تو کیفم .. انگار شرط گذاشتم فقط وقتایی که تو مسیرم بخونمش ..راستی چرا پسر صد در صد دلخواه نه ؟؟

-جشن سالگرد ازدواج دوستم آخر همین ماه .. میگفت چقدر بد که تو این ا ریلیشن شیپ با کسی نیستی که بیای .. آخه اینم شد دلیل؟؟؟

-من قوی نستم

-من شاددد نیستم .. همش تظاهره

-غر ، غررر ، غررررر

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 15:06 http://mentira.blogsky.com

پست خوبی بود. فک کنم الان یکی بخواد یه هدیه خوب برات بیاره اینه که یه هندزفری مثل همونی ک گم کردی واست بگیره برات بیاره

یه هدیه ی عالی گرفتم م م م م.. دوستای من حرف ندارن بخدا

سهیل یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 07:19

اید قوی نباشی
شاید شاد نباشی
در عوض تو الهه نازی
که همه آهنگشو میخونند و دوسش دارند

ممنون سهیل جان .. کاش آدرسی چیزی هم میزاشتین

آناهیتا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 22:07 http://farfalla.blog.ir

ببین قبل اینکه بخوای حتا به جراحی فکر کنی پیش یه متخصص گرایش سنتی هم برو...
منم گاهی وقتا شدیدا دست درد می گرفتم که خب یه قسمتیش مال کار زیاد بود اما دکتره بهم گفت باید گرمش کنم با یه سری روغنا, و گفت یه سری چیزا که طبع سرد دارن رو نباید بخورم و اینا, مامانم هم همین درد رو داشت اما یه تجویز دیگه براش کرد و جفتمون خوب شدیم.. چون طبعمون فرق داشت و چیزای متفاوت بهمون جواب می داد.
کلا من خیلی درد و مرض داشتم که با همین درست شدن تغذیه م کم کم خوب شد...

مرسی عزیزم .. حتماااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.