دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

یه پنجره ی تمام قد باشه با منظره ی برفی بکر .. رو صندلی ننویی تاب بخوری و چایی دارچین تازه دمت رو مزه مزه کنی .. غرق شی تو این آهنگ ...
تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی!

آه از نفس پاک تو و صبح نشابور

از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی

پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار

فیروزه و الماس به آفاق بپاشی!

ای باد سبک سار! مرا بگذر و بگذار!

هشدار! که آرامش ما را نخراشی

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم!

اندوه بزرگی ست چه باشی،چه نباشی
نظرات 4 + ارسال نظر
mehD جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:43 http://mentira.blogsky.com

https://soundcloud.com/masoumeh-ghoreishi/mah-o-mahi
خیلی گوش دادمش قبلاً

من تازه کشفش کردم

صادق جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 00:15

سلام. اولین بار آهگ وبلاگ ستاره ی زنباله دار بود گمونم.
همون موقع دانلودش کردمو هرکیو میدیدم براش پخش میکردم.
عالیه...خوش باشی:-)

نوش جاااااااان .. ممنون .. شما هم !

جیرجیرک چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:20

منم این شعرو خیلی دوست دارم
یه دوستی داشتم یه سال ازم بزرگتر بود بعد الان دیگه فارغ التحصیل شده رفته شهرش
اولین بار اون این شعرو برام خوند
یادمه یه تایمی گذاشته بود گوگل پلاس میخوند . میرفت توی این پیجای خوبش . بعد اینجور شعرا رو که پیدا میکرد بلند بلند میخوند که دو تامون کیف کنیم

جیرجیرک جونم شعرش که عالی .. با صدای این عزیز هم معرکه تر شده

صادق سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 21:22

آخ گفتی
من که عاشق این شعرم, حالا با این منظره...
هش دار که آرامش ما را...

سلام ..
گوش دادینش ؟؟؟
اصن حسش خیلی عجیب و غریب!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.