دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

سلام ... روزتون بخیر ..

با اینکه چند شبه اصلن خوب نخوابیدم .. خداروشکر امروز سرحالم ..

کارای پروپوزال مونده .. یه هفته نت نداشتمو هنوزم ندارم .. منطقه ی ما یه جوریه که فقط از مخابرات می تونیم نت بگیریم و هیچ شرکت دیگه ای هم به ما خدمات نمیده .. مخابراتم عملا چیزی به نام پشتیبانی نداره ! یعنی افتضاح ح ح ح .. دیروز از صبح تا شب من درگیر نت بودم .. صبح زنگ زدم گفتن مشکل حل شده ..باز چراغ اینترنت مودم من خاموش بود .. ظهر دو سه بار دیگه هم زنگ زدم که هیچ کاری نکردن .. شب بعد از کلی مهندس بازی خودم و چند تا مهندس خبره زنگ زدم .. آخرش گفت خانوم کمبود آی پی داریم .. دعا کنید آی پی تزریق شه به شبکه ! خیلی خیلی خانومی کردم فحش ندادم !!!! دزدی تو روز روشن همینه دیگه ...

الان اس دادم به استادم که سه شنبه برم پیشش ولی نت نداشتم که کارامو کنم .. رفتم مودم وایمکس دایی جان رو قرض کردم تا به کارام برسم .. گفتم اول یه سلامی هم اینجا عرض کنم ...

آقا این قول مرحله ی اول پایان نامه واقعا سخته ! منم حوصلم نمیشه بشینم بخونم و انجامش بدم ... بیاید کمک دیگهههههههههههههههههههههه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جیرجیرک دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 18:54

آففرین آففرین
من ارشد نیستم ولی ارشدا رو دوست دارم

فدای شمااا بشم من

جیرجیرک چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:24

پایان نامه ارشد یا کارشناسی ؟

ارشد بی خیر :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.