دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

آدمای خودخواهی شدیم .. خیلی خودخواه ..

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:59

آدما همیشه دنبال یکی هستن که حرفاشونو بشنوه.
خیلی اوقات خودم اونقدر درد دل میشنوم حالم بد میشه.کسایی که میدونن(یا شاید فکر میکنن) میتونن بهت اعتماد کنن و حرفهایی میزنن که...
گاهی به خودم میگم پس من چی؟
دیدی!!حتی اینجور جاها هم آدما(ورود خودم به جرگه ی آدمها رو به خودم تبریک میگم) دوست دارن صبوری پیدا کنند.
خوش باشی که خوشی های زندگی رو باید از بین همین اتفاقات پیدا کرد.
اصلا زندگیه و شادی های کوچکش...

حرفی تو اینی که گفتی نیست ! همشو قبول دارم ..
ولی یه وقتایی آدم و فکرهایی که گاهی صبوریشو کم میکنه ..
اینو نوشتم که خودم بیشتر حواسم به آدمای دور و برم باشه !!

صادق یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:12

من که خیلی
اما خیلی اوقات کم رویی نذاشته
والبته خیلی اوقات غرور

داشتم به این فکر میکردم که اخیرا هر وقت ..
با دوستم هستم ، تمام حرف سر رابطه ای که الان داره براش شکل میگیره .. دیگه مثل قبل نیست که گاهی اونم شنونده باشه برام !
یا حتی تو خونواده ..
انگار آدما دیگه مثل قبل صبور نیستن .. دوست دارن تند تند اتفاقات خودشون رو بازگو کنن اونم در حالی که چشمشونو به روی شنوندشون بستن !
یا حتی خود من ..

صادق شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:58

خودخواه؟

نشدیم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.