دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

امروز وایبر نصب کردم رو مک بوک جان ! هر چی از وی چت و بقیه ی این اپلیکیشنای مسخره اندروید بدم میاد با این وایبر حال میکنم ! خیلی خوبه ! اینستا هم که اصن حرف نداره !

باید بشینم یکی از پروژه های یونی رو تموم کنم تا آخر هفته تحویل بدم ولی همه کار میکنم جز اون کار ! آخه به من چه که کار 4 نفر دیگه رو هم انجام بدم !!!

آقا من هنوز بابت گل دیشب غم دارم ! یعنی چییییییی آخه ؟


نظرات 1 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:33

غم چرا.
قرار بود خوب بازی کنیم که عالی بازی کردیم.از این بهتر...
همین دیگه،... یه کم دیگه راه بدن توقعتون بالا میره میگین باید به فینال هم برسیم.
مگه ما کاستاریکاییم

:D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.