دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

توفیق اجباری


یه هفته ای داریم میریم جنوب ! و من الله توفیق ..

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 02:03

حال و هوای خیلی خاصی داره جنوب
خوش بگذره

راستی این «قاب عکس از صدای آدم ها» خیلی جالبه، آدمو به فکر فرو میبره.همیشه یه دور میخونمش و به فکر فرو میرم.
چه چیزها که میشه از روزگار برای یادگاری ثبت کرد...

عالی بود ! من خیلی سال پیش رفته بودم ولی هیلی خاطرم نبود !!! لذتی بردم من از این همه زیبایی ..

قسمت دوم کامنتو هر چی فکر کردم نگرفتم چی به چیه !!! خنگ شدم رفتتتتتت

صادق یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 11:21

سال نو مبارک
امیدوارم یکی از بهترین سال های زندگی طولانیت باشه.
خوش باشی

سلام ، ممنون ... همچنین برای شما !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.