دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

سوژه


برعکس همه ی کسایی که میرن کوه میگن حداقل تا دو سه روز فول انرژیم ، من تا دو سه روز هیچ انرژی ندارم ! نه بخاطر اضافه وزن و خستگی که بخوای نخوای میادا ! بخاطر اینکه با شیب و ارتفاع هیچ ارتباطی برقرار نمی کنم .... اینقدر که میترسم و حرص میخورم بیشتر خسته میشم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 23:44

موافقم.باید سریعتر دست به کار شم(آهنگ)
ممنون و خوش یاشی

شما هم پیرمرد آینده !! عمرت طولانی و خوش!

صادق جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 23:33

سفیدشو درست اومدی اما عینکم طبیه اگه ته استکانیش نباشه.سیبیل هم نخواهم داشت.درضمن دندونامم مصنوعین.به به .چه شود.... دیگه خیلی داره ازم خوشم میاد.

یک پیرمرد خودشیفته !! چند تا حکایتم یاد بگیر !!! تازشم آآآآآآآآآآهنگای الانو یاد بگیر که بعدا قدیمی میشه

صادق جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 22:39

میترسی و حرص میخوری!!!ولی بازم میری؟
باید فکرتو رو قسمتهاییش متمرکز کنی که ازش لذت می بری.
یادت نره که اینها دوران بازنشستگیتو میسازن!
خودم به شخصه فکر می کنم پیرمرد باحالی بشم.اونقدری که حتی الان که بهش فکر میکنم لذت میبرم.اصلاً یه جورایی شده هدف زندگیم

بزور بردنم ! یعنی اصلا قرار نبود بالا برن ولی اونجا تصمیمشون عوض شد !! هر چیم گفتم من بالا نمیام نزاشتن که !!
بازنشستگی ؟؟؟ اگه شامل ده 15 سال دیگم نمیشه خیلی برام مهم نیست پس !!!!
از اینا که کاپشن شلوار سفید میپوشن ؟؟عینک آفتابی و کلاه و عضا دارن ؟؟؟ سیبیلم حتما دارن !! تازه آوازم میخوننا !!( فعلا همیناش یادم بود )

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.