دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

3 تا

دیشب یه کتابی رو دانلود کردم و هر وقت خالی گیر میارم میشینم به خوندنش ... تقریبا تنها کار مفیدی که بعد از استراحت کردن میکنم ، کتاب خوندنه و بعدش خوردن !!! گفتم در جریان باشید که کارای مفید من خیلی انرژی بر و خسته کنندس !!

امروز رفتم پست دنبال گواهینامم .. بیشتر از یه ماه که برای تمدیدش اقدام کردم و هنوز نیومده ، البته که فرمودن هنوز صادر نشده و تا سه ماه طول میکشه  !! واقعا خواستم از همین تریبون تشکر کنم از عوامل و تمام کسانی که برای تمدید این یه تیکه کاغذ وقت میزارن !!! سه ماه ؟؟؟؟ دقیقا تمدید کردن یه گواهینامه باید سه ماه وقت ببره ؟!! از دقتی که به خرج میدن کمال تشکر رو دارم ! جور دیگه ای که نمیشه اهمیت کار رو نشون داد ...

با بابا راجع به خوابگاه یا خونه گرفتن هیچ حرفی نزدم !! تا ته این دو سه سالم از من بپرسه اونجا مشکلی هست ؟ میگم نه همه چی اوکیه !!! فقط یکی دو بار غیر مستقیم به مامان گفتم که دلم نمیخواد اونجا بمونم !! حتی در حد همون یکی دو شبم تحملش سخته برام !!! زیادی لوس و تیتیش مامانی نیستم ولی خب بعضی وقتا تحمل یه چیزایی برای آدم سخته دیگه ... اینقدر که حتی دلم نمیخواد به شروع ترم جدید فکر کنم !!



نظرات 1 + ارسال نظر
Ali یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 00:42 http://ali-hort.blogsky.com/

بله...

بعله ...
فرهیخته ای ها!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.