دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

اثر انگشت

کی فردا حوصله ی خوابگاه رفتن رو داره؟

قرار بود این هفته مجانی برم یونی ولی بلیتامو پیدا نکردم!!نتیجتا فردا یونی نمیرم:-دی

کلاسای نقاشی به بدترین وضع ممکن میگذره !یعنی من نمیدونم چرا اینقدر کم کار شدم ! تنبلی میکنم ، از اونجا که میام احساس میکنم یه روز کامل باید استراحت کنم و ازم پذیرایی بشه تا رفرش بشم ! آخر هفته ها هم که خودش به کل برنامه آدمو بهم میزنه ! طوری شده که از کلاس رفتن فراری شدم ...

فکر میکردم ارشد خوندن خیلی دوره ی خاص تری واسم میشه ولی اصن اینطور نیست ! کاش پول قلمبه داشتیم میرفتیم دنیا رو میگشتیم !!!!!!

بالاخره همه ی کارای تعویض گواهیناممو انجام دادم ! فردا مامان میره تحویل میده و تمام !!! به ساعات خوش پشت فرمون باز میگردم(عین این راننده ها)

وسلام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.