دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

مانده خاکستر گرمی، جایی؟

دوباره دارم کتاب نیمه ی تاریک وجود رو میخونم ! زیاد ازش پیش نرفتم ولی احساسم نسبت به خودم خیلی بهتر شده ! دوشنبه هم که با دوستم بیرون بودم اتفاقی یه کافه کتاب پیدا کردم که البته محیطش خیلی دنج و آروم نیست ولی دوست داشتنی بود ، عضویتش یه ساله بود که هر دومون ثبت نام کردیم و توی همون چند مین اینقدر سوتی دادیم که فکر کنم اون بنده ی خدا اصلا باورش نمیشد که به عمرمون یه کتاب خونده باشیم چه برسه به عضویت یه ساله ! خلاصه که بسی روح و روانشو شاد کردیم..فکر کن به بیعانه گفتم "بیانیه" ، بعد دوستمم هی تاکید میکرد که ما "هر روز" دوشنبه میایم اینجا :))

امروزم یه تولد دعوت بودیم که هر چند خیلی ییهویی برگذار شده بود و من اصلا با اون جمع حال نمیکردم ولی خوش گذشت !!

فردا صبحم دعوت شدم خونه ی دوستم که خب چون خیلی کم این مدلی رفت و آمد داشتم زیاد برام خوشایند نیست ولی باید برم .. مطمئنم کلی هم اونجا قرار خوش بگذره !

چرا جواب کنکور نمیاد ؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 07:29 http://iamman.blogfa.com

صداقت داشتن، گناه است
راستگویی کالای بازارِ مکاران،دغل بازان
هیچ گاه هوس یا نیازتو با صداقت نگو
هیچ گاه نگو میخواهی آنچیزیکه خداوند در تو قرار داده
بهترین رنگ برای این دغل بازان همان دروغگوی است

دست شما درد نکنه ولی من که ربطشو نفهمیدم والا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.