دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

سوالی که دارم اینه که رو چه حسابی به ما میگن جوون ؟ هر چی دو دو تا چهار تا میکنم به جواب نمیرسم :(
نظرات 1 + ارسال نظر
صادق شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 14:03

والا جوابش ناشناخته ست.من که خیلی وقته خودمو جوون نمیدونم اما امیدوارم برای سما اینطور نباشه.من میانسال بودم و هستم که احتمالا تا یکی دوسال آینده میرم تو پیری.دعای دیگران در حقم زود مستجاب شد.
به زودی...:-)

واقعا نسبت به پدر مادرامون و چیزایی که از دوران خودشون تعریف میکنن جوونی نمیکنیم ما ! اصن مامان من یه چیزایی میگه من دهنم باز میمونه ! هیچ دلخوشی نداریم واقعا ! تفریحمون فقط خوردنه ! دیگه نگم بیشتر از این .. دلم خینه اصن .. چه زود پیر شدیم هممون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.